fredag den 6. juni 2008

God tur

I dag rejste både min far og søster til Danmark. Min far til 60 års jubilæum. Dem, han startede i 1. klasse med, har aftalt, at de vil mødes, og selvom de ikke er fuldtallige længere, har "arrangørerne" formået at få samlet en del. Jeg glæder mig til at høre, hvordan det er gået. Det er naturligvis ikke kun derfor, han er taget ned til Danmark. Han kan jo sådan set gøre som det passer ham, for han er ikke forpligtiget på arbejdsmarkedet længere på samme måde som os andre, så han har skudt sin sommer igang. Heldige asen. Jeg glæder mig til, vi skal afsted og I har bare at holde på solen og varmen i Danmark indtil slutningen af juli, så vi også kan få lidt glæde af det...og hold liv i den gule rose, farmor! Eller bare duften! Hmm.. Det meste af dagen er gået med ingenting. Den skuffede lidt, for Jan og jeg havde planlagt sejlads, men det blæser og bestemt ikke sejlvejr, og da jeg løb tør for garn, viste det sig, at der ikke er noget i byens førende garnforretning: Jydsk! Skindsystuen Panigiit, har muligvis noget, men så lå det under kasser og poser, og var ikke sådan lige til at finde frem...hvis altså der var noget. ØV, for så kan jeg ikke færdiggøre det projekt, jeg har gang i. (Fonty ombelle farve nr. 1020- 2 -3 ngl. hvis nogen skulle ligge inde med noget, som de vil sælge Farven er mørk lilla) Nå, men det skal ikke komme an på det, for hvis det går helt galt, kan jeg skaffe det over nettet, selvom jeg stadig har lidt kolde fødder med køb over nettet. (Sidst betalte jeg 84,- for to rundpinde alene i porto og de vejer under 200 gram og pindene kostede ca 34-35 kr. stk. Så I kan selv regne ud, at det er nogle dyre pinde, jeg har fået mig) Held og lykke; Lena!

2 kommentarer:

  1. Min søn har købt noget eletronik i Hongkong, det kostet 25 kr. i fragt.
    Måske skal du kikker der i stedet for.
    Det var værre, at din mad-søstre rejser.

    SvarSlet
  2. Ja, det er nu ikke så meget maden som hende, jeg allerede savner. Det er godt at have sine søskende i lige nærheden, når man er tryghedsnarkoman på den område, som jeg er. Min familie betyder meget for mig..

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.