fredag den 16. maj 2008

God weekend

Nu er det vist ved at vende igen, for al sneen ude på vores terasse er væk og solen titter frem bag skyerne igen. (Lamperne spejlede sig i de store vinduer..det så sjovt ud)Lena ringede i dag og spurgte om vi skulle drikke lidt søsterkaffe på café Taseralik, og jooov..dét er svært at sige nej til. Vi sad i solen (indenfor), hyggede og tog videre ud til Lena, hvor vi drak endnu en kop kaffe. Mon ikke vi har fået dækket kaffebehovet for i dag?! Har jeg forresten fortalt at min familie udover chokolade og et dejligt duftlys, også gav mig en lækker taske, hvori jeg fragter næsten al mit indbo rundt hver dag overalt?? Den er altså ret lækker..At det er ved at være forår, sådan rigtigt altså..kan man også se på gaderne, hvor det vrimler med store børn og unge mennesker om aftenen. De går i flokke, griner og smiler, sender øjne tværs over gaden, hvor denne sommers udkårne går og ravnene er også ved at få fundet hinanden igen, efter vinterens kulde. Vidste du forresten at ravne er monogame og de har den samme partner hele livet. (Gæt selv, hvad jeg følte, da jeg så denne ravn forleden dag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.