tirsdag den 15. april 2008

Tillykke til Silas

I dag var det Silas, der havde fødselsdag. Jeg ville ønske, at jeg havde kunnet kramme ham og ønske ham tillykke. TILLYKKE SILAS (kia-maa asagaatit??) Jeg savner dig så meget, at det nogengange føles som tortur, men jeg ved, at du har det godt og det er dejligt at vide. Sidste år, fik du en lidt anderledes gave..kan du huske det?? Jeg ville have ringet via Skype, men et møde trak ud, og da der jo er 4 timers tidsforskel, kunne jeg jo nemt regne ud, at du måtte være kommet i din seng og sikkert allerede sov de sødes søvn. Simon, Laura, Sara og jeg tog over på "Taseralik" sent i eftermiddag og drak en kop kakao (Så blev du fejret heroppe også, omend i det små.. Prøv lige at se, hvor ser de utilfredse ud med at blive fotograferet..hmm, undskyld unger, men det er altså sjældent, at jeg kan fotografere jer sammen nu om dage) og vi kunne ud af vinduet se Jan, der kørte afsted på hundeslæde med to af sine kollegaer. De har haft en god tur og hundene har opført sig eksemplarisk.
Nogengange er det godt med kraftigt zoom og så må man/jeg leve med de grove korn. Vejret var flot med høj sol og fuldstændig blankt vand, så der er nok nogen, der har været søde og artige! I dag kom min pakke, og jeg glæder mig til at få den på pindene. Jeg er igang med noget, som vist ender i virvar og rod, så måske skulle jeg i al ubemærkethed bare liiiige hive det af igen og glemme det lidt og kaste mig savlende over det nye og spændende??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.