mandag den 7. april 2008

På fransk

Et pludseligt og rasende blæsevejr, der ryster huset, gynger med lamperne og vibrerer med vinduesglasset, der pisker glemte, løse ting op fra jorden, og efterlader det rundt om i byen, herser og regerer udenfor. Der er fuldstændigt hvidt og man kan ikke se en hånd for sig. Det er skræmmende og fascinerende, som vejret kan vende, næsten fra minut til minut. Det er sørme godt, at det først kom i dag og ikke var der i går. Min orkidé som står i vindueskarmen, ved ikke, at den bor i Grønland, at der fryser -8 og at vindstødene er på ca 30 m/s Den hygger sig i varmen og nyder de meget lange dage og belønner mig med to fine blomster.Mens vi sad herhjemme og nød at have et solidt tag over hovedet og varme i radiatoren, flettede Sara mit hår. Hun insisterede på, at ville fotografere det og pressede mig til at love, at jeg ville lægge det på bloggen. Det er hermed gjort, Sara! Hun har næsten lige lært at flette på fransk og er stolt..Det er jeg også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.