søndag den 2. marts 2008

Tak for muligheden

Laura og Sara besluttede sammen med Lena at de ville sove hos hende, selvom vi uventet var kommet hjem. Vi tog ud og besøgte dem hos Lena i går aftes, men de stod såmænd fast alle tre, og så måtte vi jo drage tomhændede hjem igen. Tak for pasning under alle omstændigheder, Lena!! Lena havde taget nogle billeder af Jan og mig, da vi tog afsted igår, og dem har jeg fået lov til at lege lidt med (beskære) og sætte ind her. Jeg har drømt om bratte nedkørsler i dyb sne og hundehaler akkomponeret til den karateristiske lyd af medernes skurren mod sneen i nat. Skal jeg for en ordens skyld lige tilføje at vores slæde intet fejler, men at det var vores ledsagers slæde, der blev slået til pindebrænde. Vi kørte to slæder.

1 kommentar:

  1. Syn at turen endte, inden den rigtig fik begyndt. Men det var da godt ingen kom til skade, hverken mennesker eller hunde.Lidt billerder fik jeg da set.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.