onsdag den 5. marts 2008

Sikke en dag..lidt værre end i går- som om den ikke var slem nok!..Puuuhaa..Så den vil jeg ikke belemre jer med, og vil selv forsøge at fortrænge den. Jeg nåede dog på biblioteket, og fik den bog, som jeg havde bestilt: "Under en strålende sol" af Khaled Hosseni, og jeg glæder mig til at gå ombord i den og håber og forventer at den er lige så god som den anden. Havde man iøvrigt tiltroet os, at vi ville parkere foran containeren?? Der er mange, mange meter ned. Jeg tror, jeg til hver en tid ville kunne finde et bedre sted at parkere. Til forveksling kunne duerne godt ligne et par ryper..altså dem, som jeg gerne ville have fanget rigtigt mange af i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.