onsdag den 12. marts 2008

Jeg er tømt for ord og tanker..Arbejdsdagen blev kørt fuldstændigt igennem fra kl 07 til kl 17.30. Der kom en masse fra hånden og det kan jeg glæde mig over, hvorimod jeg kan græmme mig over trætheden og manglende energi, det også medførte. En hund var løs og den skulle også fanges, bindes og de andre fodres, ligesom mine piger også skulle. Jeg belønnede mig selv med min (nuværende) yndlingsfarve i form af en shelljakke. Den skreg efter mig, fristede og lokkede og greb ud efter mig.Jeg vil bruge den indendøre, mens kulden stadig raser. Den er lækker at have på og jeg er vild med farven, og den passer til mit woodlandtørklæde og håndledsvarmere og bluse som jeg har i samme farve. (Det er ikke sved jeg har i ansigtet, men olie som jeg smurte mig ind i efter badet, for kulden tærer også på fugtigheden.)

2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med rødt og det næsten til alt.Men indrømmet,den der blå er da lækker!
    Håber din mand og dine svigerforældre har det godt.Du skal bare vide at jeg sender dig en tanke af de gode.

    Venlig Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Tak Gitte. Det varmer mit hjerte med den gode tanke du sender. Jeg har aldrig før været til de blålige farver (aldrig) men denne blå, kan jeg bare ikke stå for. Jeg er normalt til jordfarver (brun, orange, karry osv)Så det er virkelig specielt for mig at falde for denne blå

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.