torsdag den 14. februar 2008

Vinterferie

Det er bare fedt, at have tid til at smutte en tur ud til Lena og Johannes midt på dagen (for at låne deres monsterstøvsuger), sidde i deres køkken og drikke en kop te i fred og ro og med tid til at trække vejret, inden turen gik hjem ad igen. Vejret er slået om. Der er kun mellem 15 og 17 frostgrader. Der var overskyet og det sneede igen igen igen. Det føltes næsten forårsagtigt fordi der var så varmt (?) Lena og Johannes flyttede for 3 måneders siden ind i deres nye nybyggede andelsbolig, der bare har den fedeste udsigt. Når man sidder i deres karnap i stuen kan man sidde og følge med i alle både der kommer ind og ud af havnen, og du føler næsten at du sidder medtæerne i vandkanten. Vi glæder os til sommer, hvor vi forhåbentligt bliver inviteret (mange gange) ud til grill og aftenkaffe på terassen .Det er fedt, at glemme, hvorfor man skulle låne støvsugeren i dag, og istedet falde over et par små, sjove syprojekter. Små, anderledes kosmetikpunge, eller punge til patroner, eller iPoden, eller kuglepennene, eller... og der er flere undervejs, der kun mangler det sidste sting. Det er nok ikke nyskabenden eller idé-revolutionerende, men det er nyt for mig, og det er sjovt. Pludselig ser jeg brugbar emballage, der kan genanvendes alle steder, men nu styrer jeg mig, for jeg har altså nogle strikkeprojekter kørende, som der faktisk er nogen, der venter på!! FY!Det er også bare fedt, at have tid til lave en reje-ret, og endda have tid og overskud til at vende næsen den samme vej på dem, overdænge dem med både chili og hvidløg uden at skulle tænke over dagen i morgen (hvidløgsånde), og pille og spise dem med sindsro og uden stress. Fedt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.