søndag den 24. februar 2008

Skuddag

Hvert 4. år sker det! Og selvom de fleste af os, nok er kommet lidt længere end at vente på at manden frier, og måske selv gør det; Ja, så er det i dag, at vi kvinder kan smide os på knæene og spørge den udkårne, om at han vil dele ring, seng, opture og nedture og ikke mindst vielsespapirer med dig. Skulle han svare nej, slipper han ikke helt billigt. Jeg er mange dage meget glad for, at ægtepagten ikke hvert år, hver måned eller hver dag skal fornyes, for jeg er ikke helt sikker på at min udkårne ville svare bekræftende, hvis jeg var tvunget til at spørge ham. Helt nem er jeg vist ikke at leve sammen med, selvom jeg nogen gange prøver at tage mig sammen, og gøre det lidt lettere for ham (og mig selv). Skulle jeg ned på knæ og havde fået et nej hos Jensen, ville jeg forsøge mig hos ham her...Meeeeen jeg satser og håber at Hr. Jensen svarer bekræftende, hvis jeg var nødt til at spørge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.