torsdag den 17. januar 2008

Award

I dag har jeg fået en award af Siffe. Det er altid rart, rart og atter rart at få noget påskønnelse.
Jeg synes faktisk at vi (voksne) mennesker alt for ofte er for dårlige til i det daglige at sige noget godt og positivt til hianden. Sådan er det ihvertfald i min hverdag, og måske især på arbejdet, hvor tiden løber fra os og vi halser af sted for at indhente den, og mens vi pruster afsted, får vi ikke altid sagt til hinanden at vi påskønner hinanden, anerkender hinanden eller sætter pris på hinanden og hinandens arbejde. Og derfor er jeg ekstra glad for min award, som jeg vil sende videre til nogle jeg også sætter pris på at følge i blogworld, fordi deres skriverier for mig er interessante, vedkommende og en lille smule afhængighedsskabende.. og de nominerede er (trommehvirvel og tilbageholdt åndedræt) Anne, som er så integreret en del af min hverdag som tandbørstning, smøring af madpakker og lign.og som inspirerer både med sin fotografering, strik,mad ja you name it, Liselotte, som jeg efterhånden føler jeg kender en lille smule, fordi hun skriver så levende og vedkommende uden at træde nogen over tæerne (og man stadig ved, hvad hun mener om tingene)og som også bare kan det dér med at fotografere hverdagsting/oplevelser på en måde, som bare er så unik!!!, Michael, som også skriver i et behageligt tempo og med tilpas charme, og som til og med skildrer Grønland gennem en tilrejsendes øjne på en positiv/objektiv måde (og iøvrigt tager nogle gode billeder, man gider at kikke på igen og igen og igen) og Flemming, kan bare tage de billeder af Grønland, som jeg også gerne ville have taget, så han skal også have en pris. Meningen er vist, at man skal finde 10 andre at give prisen til, og der er mange, mange at vælge imellem derude, som også fortjener en pris, og hvis jeg kunne give den videre til et par stykker(Jan, du er jo selvskrevet, for du holder ud og ud og ud og ud), der ikke har en blog, ville jeg også give min søster Lena en award, fordi hun både i sit arbejde og privat altid er loyal, ærlig og nøgtern på den gode måde, min anden lillesøster Dudi, fordi hun trods børn, fast arbejde, hus, hverdag og fast indtægt turde tage springet og nu er flyttet til Ålborg, hvor hun læser jura (af alle fag), min far, fordi han utrætteligt hjælper alle sine børn og børnebørn med stort set alt, men især umulige ting, og min mor, fordi hun af alle mødre stadig laver den bedste mad. Johannes skal også have en pris.

5 kommentarer:

  1. Ååh jaerh...
    Tak for de pæne ord.
    Du er da også meget dygtig, og alt det der, men det fortalte jeg dig for ikke så længe siden ;o)

    SvarSlet
  2. æv, nu var jeg lige ved at nominere dig også ;-) Ja ja, det kan jo ikke undre at du har fans mange steder!!!

    Kh Karen S

    SvarSlet
  3. Tusinde tak, Dortheivalo - din award blev jeg glad for, men især dine pæne ord om min blog. Tak skal du have :-)

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe
    Tak for awarden ;-)
    Jeg har også været forbi din blog nogle gange før. Det er altid spændende at få lidt inspiration.

    SvarSlet
  5. Tillykke med din blog. du fortjener den. det er en god idé at sende den videre. Men det er en endnu bedre idè/tanke at huske på sin familie og venner som trods alt er der altid for èn. Din familie må være glade for deres "awards".

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.