lørdag den 22. december 2007

Vel ankommet

Så ankom jeg Danmark og nåede hele vejen hjem til svigerfamilien i bulderravende mørke kl 01.15. Dér er godt nok meget mørkt i Danmark om vinteren, og det havde jeg helt glemt. Hjemme i Sisimiut, reflektere sneen jo en del, så det føles knapt så mørkt, selv om vi har færre lyse timer på denne årstid. Flyveturene gik godt..både den fra Sisimiut og ind til Kangerlussuaq, fra Kangerlussuaq og ned til Kastrup, og fra Kastrup og videre til Ålborg. Der blev strikket lidt om bord på nogle håndledsvarmere (endnu et par, men denne gang i petroliumsblå merino...eller er det mon kidmohair (?) købt i sommer her, og jeg har ikke nået at få fotograferet dem jeg blev færdige med torsdag nat, som var en gave, men skidt pyt) og jeg startede på et halstørklæde (ikke en klud, da jeg har fordoblet maskerne) i totrådet moskusuld. (Jeg skal have noget mere af det blå til et woodland til mig selv!!)Det skal være til en gave, altså det i moskusulden, og jeg håber, at jeg kan blive færdig med det, inden jeg rejser hjem igen, hvis ikke kan den sendes, da det faktisk først er aktuelt til foråret. Ingen billeder i dag, da jeg endnu ikke lige har fundet ud af maskinen og den muligheder her..

2 kommentarer:

  1. Til bloggere som jeg
    med interesse
    har besøgt flere gange:

    Højt over juleby og juleland
    flyver hurtigt en munter lille julemand.
    Han sidder på ryggen at den nystegte julegås,
    en af dem med æbler og svedsker i mås,
    bedre gås til opgaven nemlig ikke fås.
    De skal dette ønske til dig bringe som julegave:
    Altså, at du må få den jul, som du helst vil julehave.

    Rimkogeren

    SvarSlet
  2. Hej Dortheivalo Godt at høre at du er Vel ankommet .De bedste ønsker til dig og din familie om en Glædelig Jul samt et godt nytår hvor i alle kan være sammen igen.

    Godt at høre at hvalpen tilsyneladende klarer sig .

    Mange julehilsner fra Dorthe fra Slangerup.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.