søndag den 16. december 2007

Øv og av, øv og av

Nu er de to andre hvalpe også syge, både den hvide og en af de brune. Der er intet at stille op andet end at ærgre sig, hvilket jeg så gør i overmål. Jeg vågnede i nat med en gevaldig hovedpine. Det er altså ikke tit jeg ligefrem bliver vækket af min søvn med hovedpine. Men det var ihvertfald det, som skete for mig, og det varede ved til trods for at jeg åd en halv håndfuld pamoler. Det er spændingshovedpine og det er spændinger fra ryggen (skuldre og lænd)Ok, tænkte jeg "med ondt skal ondt fordrives", så jeg greb skovlen og skovlede hele altanen (som I nok husker var fuldstændig fyldt med sne) og hele indkørslen, så nu kan jeg komme op med bilen igen. Dejligt! og min hovedpine er næsten forsvundet, men det gør stadig ondt i ryggen.

1 kommentar:

  1. Hvor er det nogle utroligt smukke hunde du har, men hvor er det dog forfærdeligt sørgeligt at man ikke kan stille noget op med deres sygdom. håber det bedste. Kan man ikke flytte hundene til en anden plads som ikke er inficeret ?
    Dorthe fra Slangerup

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.