mandag den 31. december 2007

Årets sidste dag

Efter en pludselig indskyldelse sprang jeg af bilen efter vores indkøbstur, og gik en dejlig tur i skoven. Det var tiltrængt..både fordi jeg ikke har rørt mig hernede, og vejret ikke har tiltalt mig synderligt. Men i dag!! Var det altså bare smukt!Der var mange flotte farver og der duftede så godt af jord og skovbund. Om lidt sætter jeg mig til bords for sidste gang i år, men denne gang med svigerfamilien. Det er meget anderledes at holde jul i Danmark, men hyggeligt og (meget) afslappende. Jeg håber at alle I andre, også har haft en god og dejlig jul, og at I kommer godt ind i det nye år. (jeg har lagt mange, mange billeder ind af min tur i skoven i mit album)

1 kommentar:

  1. hej Dortheivalo. Det er nogle smukke billeder du har lagt ind , især beundrer jeg din evne til at se noget smukt i alle ting som de fleste ville mene var ligegyldige :en dugdråbe,en indtørret rose, et vissent blad, en træstub osv. Jeg kan selv godt lide disse ting ogkan nemt falde i svime over naturens små vidundere.
    Dorthe fra Slangerup.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.