søndag den 9. december 2007

Koncert

Her til aften, tog jeg med min mor til julekoncert. Der var noget for enhver smag! Vel hjemme igen, sidder jeg og strikker endnu et par håndledsvarmere, og skæver lidt til fjernsynet, hvor Tom Kryds endnu engang er i en umulig og farlig mission, og surfer lidt rundt på mine yndlingssider, hvor der er blevet hygget igennem (iflg billederne) med klip til stor inspiration.Jeg går på arbejde ved 06.40 tiden, hvor der er bulderravende mørkt, og når jeg får fri engang ved 16.00-tiden er det blevet mørkt igen. Jeg får fodret hundene og krydser fingre for, at jeg ikke i mørket overser nogen. Hvalpene er frække, så de er bestemt ikke til at overse. De har fattet stor kærlighed for mine snørebånd, så jeg skal passe på, når jeg går rundt sammen med dem, så jeg ikke får trådt dem helt flade. I dag nåede jeg dog ned til dem, mens der stadig var lyst. Mala, vores pensionist havde fået rykket sin kæde op med rode, så jeg måtte tilkalde hjælp (Jesper, TAK) Imorgen starter endnu en uge, men jeg er ved at falde ind i en rytme, så det føles knapt så hårdt og anstrengende som det gjorde de første dage/uger. Om 12 dage får jeg mine piger at se igen..jubii!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.