onsdag den 26. december 2007

Juledagene

Det er vist ikke helt forkert, hvis jeg skriver at juledagene er vel overstået. Jeg har ikke (i modsætning til når jeg er hjemme) taget særligt mange billeder, men fra i morgen (regner jeg med) kan jeg lægge billeder ind igen. For de strikkeinteresserede, kan jeg fortælle, at jeg er næsten færdig med mit woodland i to-trådet moskusuld, samt mine håndledsvarmere i kidmohair med lilla perler. Jeg håber, at der bliver tid til at lænse en garnforretning (gerne Mathilde St.st. Mikkelsgade 37 i Viborg) for lækkert garn. Jeg kan også fortælle, at jeg har fået foræret den dejligste, dejligste håndstrikkede sweater af min mand (jeg har en formodning om, at det måske er en isager-model og den er strikket i kidmohair mums i de lækreste farver...(billeder følger efter)Samtidig vil jeg gerne sige tak til alle jer, der har ønsket glædelig jul og glædelig jul til jer også!

1 kommentar:

  1. Glædelig jul Dortheivalo! Jeg håber resten af dagene hernede i det sydlige også bliver gode!!!

    Kh Karen S

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.