fredag den 16. november 2007

Længsel

Jeg er delvist vokset op i Nuuk (og har trådt mine skolesko lige præcis på denne skole), men det ville være overordentligt synd, at sige at jeg længes tilbage hertil. Hver gang jeg kommer til Nuuk, slår det mig hvor trist og grå byen virker på mig. Mentaliteten og stemningen er storby-sk...,Jeg mindes heller ikke varme sommerdage eller lyse, glade stemninger. Ikke at jeg har oplevet noget grimt i byen, men de glade minder fra barndommen er bundet uløseligt sammen med Sisimiut.... men byen har noget, som jeg godt kunne tænke mig, vi også havde mere af i Sisimiut: KUNST! Igår aftes måtte jeg også tage afsked med Simon. Vi har været sammen stort set hele tiden efter skoletid, og det har været hyggeligt og dejligt at se, at han har det godt

1 kommentar:

  1. Jeg mindes min korte tid i Nuuk med glæde,og bliver så glad, når jeg ser dine billeder og genkender stederne.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.