søndag den 4. november 2007

Farven lilla

Som lovet, har jeg fotograferet sjalet, som jeg blev færdig med i går aftes. Jeg ville have fotograferet udenfor, men som tidligere skrevet, blæste det kraftigt fra øst i dag, så jeg gav op. Det er fotograferet i køkkenet her til aften, så billedet er lidt grynet.. I må nøjes! Farven er lidt misvisende på billedet. Det er smukt lyngfarvet, men kvaliteten af garnet er lidt tvivlsomt, idet 70% af det er kunstigt. Det er Milano fra Brugsen og jeg har brugt præcis 2 nøgler. Der var ca. 20 cm tilbage af det, da jeg var færdigt. Jeg mener at opskriften hedder "Granny Smith", men forsiden er væk og kun opskriften er tilbage.

2 kommentarer:

  1. Neejj hvor er det smukt. Det er jo ikke til at se garnets kvalitet. Jeg har nogle nøgler af samme garn , måske skal det være et sjal?
    KH Siffe

    SvarSlet
  2. Det er skisme da flot!Uha - jeg har et sjal der ikke vil blokke sig selv!? Men er begyndt på et nyt;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.