tirsdag den 13. november 2007

Det er hårdt at være elev, og sidde hele dagen og lære. Kurset er godt og givende, og det er da helt sikkert at jeg får noget fagligt med hjem. Simon og jeg gik rundt i forretninger i eftermiddags, men der var ikke noget der kunne friste udover noget compeed plaster til hælrevner. Min højre hæl har besluttet, at slå revner…Jeg håber, at revnen holder sig til hælen og ikke vokser op gennem benet og splitter mig i to?! Vi tog sammen over i ”bryghuset” og spiste en stor bøf, og nu sidder jeg og kæmper med et gratis mønster fra Brugsen, der burde være lige ud ad landevejen. Det er let og enkelt, men jeg har allerede trævlet det op adskillige gange (og det Fonty Ombelle 70% mohair,25%laine wollewolle og 5 % plast), da jeg bliver ved med at lave fejl. Jeg har opgivet at lave det uden fejl, så nu må det gå sin skæve gang. Jeg har købt en ny strikkepind (rundpind) og den snor sig fuldstændigt tovligt - øv! Jeg forsøger at holde masken (både på pinden og i ansigtet), strikke ufortrødent videre, mens jeg følger med i valgresultaterne her til lands og i DK. I morgen, hvis jeg kan nå at komme ud inden dagslyset forsvinder, vil Simon og jeg tage ned i kolonihavnen, og se den nye skulptur af ”sassuma arnaa”/”havets moder”. Det er dog allerede halvmørkt kl 16, så chancen er ikke stor.

2 kommentarer:

  1. Flot sjal. Pinden skal enten i varmt vand eller også skal du holde den helt straks og så sætte dig på den. Varmen fra rumpen glatter snoren ud - meget brugt her og ungerne morer sig vældigt, når deres moar sidder og "ruger" på strikkepind.

    Rigtigt godt gået af dine piger. Stort tillykke.

    SvarSlet
  2. Og der skulle ikke stå helt straks, men helt strakt - sæ'fø'li'!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.