søndag den 18. november 2007

Awards

Så er jeg blevet (heldigt) bemærket igen. Denne gang med en blog-award"You make me smile"-award, og det er bestemt ikke det værste, man kan blive nomineret for. Det er Susanne, der har nomineret mig, og jeg takker naturligvis mange gange for æren. Meningen er så at jeg nominere 4 andre, som igen skal nominere nogen. Den første jeg kommer i tanke om, at nominere er Anne, hvis side, jeg bare skal ind og se HVER dag (Det var skrækkeligt, at der ikke var opdateret i et par dage i denne uge). Der er nogen fantastiske billeder af hverdagen, hverdagting og dejligt strik. Liselottes side har jeg også lidt svært ved at undvære, så hende nominerer jeg også. Jeg kender (heller) ikke Liselotte, men hun virker som en dejlig kvinde med masser af personlig kraft og energi, og ser ligesom Anne hverdages små ting så dejligt og finurligt gennem sit kamera, at jeg også må have en daglig dosis af hende hver dag. Jeg ved ikke om Bjarki er med på denne leg, men han skal ihvertfald vide, at jeg følger med i hans gøren og laden i Nordøst-Grønland. Og så vil jeg også kåre en ukuelig kvinde, som jeg beundrer og hvis blog jeg indimellem kikker forbi. Forfatteren til denne blog, bor i nabobyen og jeg har smilet mange gange, når hun (forfatteren) beretter som sine oplevelser i Grønland. Sjovt, at se det med andre øjne. Jeg synes også det er sjovt, at slå et smut ind forbi her..både fordi forfatteren sidder i nabobyen, men også fordi det er sjovt, at se/læse, hvad en "fremmed" synes/skriver om at være/leve i Grønland. En anden "nabo" synes jeg også skal nomineres, for han formår også at få mine smilebånd op. Den opmærksomme læser, vil opdage, at jeg har nomineret flere end 4, men jeg ved at Anne fx. allerede er nomineret, men hun skal altså vide, at det vil jeg også (altså nominere hende)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.