søndag den 21. oktober 2007

Søndag

Nej, vejret var ikke lige til mig i dag, så jeg blev hjemme på land (billedet er fra igår, hvor der var snebyger og snebyger og indimellem ikke var nogen)og lavede næsten igenting... Der blæste en god og temperamentfuld østenvind, som jeg ikke gad døje med.Jeg kørte pigerne til taekwon-do og hentede dem igen. De skal jo til Grønlandsmesterskab d 07.11.07 i Nuuk, så der skal finpudses og justeres, genopfriskes og læres nyt inden der skal kæmpes om medaljerne. Det er utroligt, at de kan blive ved med at holde tempoet med deres sport. De træner mandag, onsdag, torsdag, lørdag og søndag og der er ikke mange dage i de år, hvor de har gået til det, hvor de har forsømt. Dét er altså stærkt! Det er ikke fra mig, de har deres viljestyrke fra, for min består mest af blød vingummi og udkogt spaghetti. I dag tog jeg mig dog alligevel sammen og gjorde den sorte kraka færdig. Jeg har strikket den i kauni og lige nu ligger den og tørrer med en masse knappenåle. I får naturligvis et billede af det færdige resultat, når det er tørt. Hvad næste projekt bliver, ved jeg endnu ikke men der skal nok være noget. Og så var vi lige heldige igen i aften: Der vankede mad hos min mor: lammeragout. Det smagte fantastisk, og til dessert fik vi pandekager som Laura, Sara og min far havde bagt. MUMS! Der er et fantastisk vejr derude med en million stjerner på himlen og en måne, der er lidt genert og gemmer noget af sit runde hoved bag det sorte forhæng. Det må være sjovt, at kende navnene på nogle af stjernebillederne.

1 kommentar:

  1. Det ser smukt ud... men jeg er nu også rimelig godt tilfreds med de danske efterårsfarver, som forskønner billedet for tiden herhjemme.

    Kh Karen S

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.