tirsdag den 18. september 2007

Kan man ikke snakke om andet, kan man altid snakke om vejret.... Og for vores vedkommende er der skam nok at snakke om i dag, for det har da godt nok været trøstesløst med vejret i dag. Jeg. Det har regnet, sneet og blæst med kuling styrke stort set hele dagen. Jeg kom til at tænke på en sætning ien bog, jeg læste i juni (tror jeg nok): " at regnen græd mod ruderne.." og det gjorde den virkelig i dag. Ikke fordi jeg havde mulighed for at komme ud i dag, da jeg havde sent fri, var inviteret til kaffemik og skulle til et andet møde igen om aftenen. Ikke som sådan noget at klage over, men jeg kan altså ikke lide at få hverken regn eller slud ned i nakken! Jeg er kommet godt i gang med mit sjal og det går derudaf. Jeg har endnu ikke prøvet djævlehuen af på ham, der har bestilt den, men i morgen vil jeg trævle den helt op og starte forfra. Der skal slås 149 op og ikke 143.. tror jeg?! Men I skal ikke snydes for billeder i dag, så I får nogen af det dårlige vejr..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.