mandag den 27. august 2007

Yes! Mageløs mandag MMmmmm

Laura tog på lejrskole idag. Hun glædede sig helt vildt, og det skyldtes da ikke mindst at der skulle 4 små hundehvalpe med derind. Heldigvis er Assaqutaq en ø, så de kan ikke løbe så langt væk, hvis det er ... altså hundehvalpene. De havde glemt håndklæder, viskestykker og karklude, og det bliver jo nok nødvendigt at kunne tørre både hænder, bestik og borde af, så jeg fik til opgave (som kollega og mor) at gå ned til pedellen og sørge for at tingene blev pakket og jeg sejlede så ind med dem i eftermiddag. Det var en dejlig tur, og Laura blev selvfølgelig glad for at se mig og jeg hende. På vej hjemad tog jeg på jagt efter sæler og jeg så nogen og skød efter et par enkelte uden dog at have heldet med mig. Desværre. Jeg havde mange gode chancer faktisk, men jeg kunne bare ikke ramme i dag (heller ikke idag) Farfar/svigerfar/far er snart færdig med trappen og det bliver rigtigt godt. Dét er altså lækkert med en ekstra hånd. Det kunne jeg blive helt forvent med.. Tak farmor for det imidlertidige udlån!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.