torsdag den 2. august 2007

Kraka

Jeg er så vant til (med det foregående sjal, især) at der skal være problemer, når jeg starter på et nyt projekt, at jeg er helt mistroisk overfor Kraka, som jeg nu er startet på. Farven er mere petrol, klar og flot. Det går fint, og der har indtil nu ikke været nogen problemer, dog har det været grænseoverskridende bevidst at skulle tabe en maske. Jeg forventede næsten at hele mit strikketøj ville gå op, men det er gået fint, og det kører (7-9-13 banke under bordet og kryds fingre og holden vejret). Pudsigt, som jeg altid strikker sjaler om sommeren (eller er det nu så pudsigt??) for jeg går stort set aldrig selv med sjal, derimod har jeg næsten altid vest på om vinteren.Jeg synes, at det er voldsomt flot, når andre går med sjal, og ville ønske at det faldt naturligt til mig også, og at det ikke røg af skuldrene, hang i vejen for mine (store) armbevægelser osv. Jeg strikker videre og lader mine øjne overse nullermænd, rod og skidt. På mandag skal jeg starte på arbejde igen, og jeg glæder mig ikke særligt. Jeg kunne sagtens holde 8-10 ugers ferie endnu. Sidder man så i det forkerte arbejde, hvis man ikke har lyst til at starte igen?? Burde man finde noget helt andet? Burde jeg mon videre-uddanne mig til noget andet? Eller skal jeg bare se at komme igang og finde glæde i det jeg laver? Under alle omstændigheder fik jeg ihvertfald smag for at være hjemme, holde ferie, slappe af og bruge tiden på ingenting.

1 kommentar:

  1. Starten på dit Krakasjal ser da flot ud. Jeg kender også til problemer med at "styre" et sjal. Noget, der hjælper mig, er hvis sjalet er så stort, at jeg kan binde spidserne bag på ryggen (efter at have krydset sjalet foran) ... teknisk kaldes det vist et bindesjal. DET bliver, hvor det skal !!! og du får den flotte sjals"ryg"
    Kh Hanne i Århus

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.