fredag den 24. august 2007

Endelig, endelig, endelig FREDAG

Det har været en laaaaaang uge..med regn og intet sejlvejr. Det er sådan en uge, der trækker humøret ned og tænderne ud-øv. Når man er træt og trænger til ny energi, synes jeg at det fåes bedst ude på spejlblankt hav i min lille jolle omgivet af havets lyde og lugte, men nu er det endelig weekend, og imorgen tidlig vil jeg lægge mig om på den anden side, når jeg vågner og sove videre! Jeg glæder mig. Jeg er næsten alene..pigerne er her naturligvis, men farfar og Jan (Jesper og Per) tog afsted på jagt idag. De glædede sig, og var meget spændte. De sidste par dage gik med at forberede sig og glæde sig. Desværre ser vejrudsigten/kystvinden for søndag ud af h...... til. Vi beder alle til og krydser fingre for, at det bliver godt jagt-/sejlvejr!! I får lige nogle stemningsbilleder af deres afgang fra i dag, og så skal I da også lige se, at vores kaleche til båden skrider (meget langsomt, efter min mening) fremad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.