fredag den 31. august 2007

Mustang og chokoladesmåkager

Efter at have gået forbi Brugsens tilbudscykler i en uge nu, købte jeg en cykel til den nette sum af 1097,00- dkk. Jeg kører normalt ikke på cykel, men transporterer mit ugidelig legeme rundt i min Toyota Hilux, men jeg forestiller mig at det skal være slut NU! Hvis jeg så skal være realistisk i selv samme indlæg, ved jeg jo også godt at det kun bliver engang imellem, at jeg kan mane mig op til at cykle på arbejde eller rundt i byen. Trist, men sandt. Især trist, da jeg jo for bare 1½ års tid siden var meget aktiv på mine Salomon inliners. Men et lille skridt frem en gang imellem...jaaae så kommer man også lidt fremad. Jeg vil forsøge at holde mig selv i ørerne bare en gang imellem. Motivationen er også at jeg nu har tabt mig 2½ kg og mangler kun i nærheden af 10 kg. Ikke meget (altså 2½ er ikke meget og måske slet ikke værd at skrive om her), men jeg er glad for det og håber stadig at min ryggrad kan bære den beslutning jeg tog om at tabe mig en smule. Det ville ihvertfald klæde mig og jeg er stadig rimelig standhaftig med min afholdenhed fra sukker. Det gør ikke livet nemmere, at Jan og Sara lige i dette øjeblik er igang med at bage nogle forbandede herligt og massivt chokoladeduftende chokoladesmåkager. Jan bager aldrig!! Men Sara fik ham overbevist om, at de skulle bage småkager til Laura, som vi forhåbentligt skal ind og besøge i morgen, hvis ellers havet ville dæmpe sin dybe bølgegang en smule. I slipper heller ikke idag for at se endnu en smuk solnedgang. Dem har vi nogen af heroppe i disse dage. Jeg vil også sige TAK for jeres smigrende kommentarer til mine indlæg. Jeg bliver så barnligt smigret og glad for at I gider at læse med om mit liv og min almindelige tilværelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.