mandag den 2. juli 2007

TAK for hjælpen!

TAK for hjælpen, de damer! Jeg vidste, at jeg kunne hente hjælp hos jer, så nu er photo filter installeret i farfars computer, så jeg kan vedhæfte billeder...Her står vi i lufthavnen i lørdags d. 30/06; bemærk, hvor tåget der er. Den tåge, der forsinkede både os og resten af kysten i lørdags, så vi ikke kunne flyve planmæssigt. Nu da jeg ved det virker, kommer der billeder, masser af billeder ind og regelmæssige opdateringer, lige nu har vi dog fået besøg fra østkysten, så kaffen kalder. (mit sjal driller, så nu er jeg igang med at strikke baglæns-fedt :-( ) (Lena, farmor og farfars kirsebærtræ er fyldt med bær- nuan, iluaq, mamat!) Skal da forresten lige tilføje, at Jan købte "fortsættelsen" af "Mænd, der hader kvinder"- altså "pigen, der legede med ilden" (eller hedder den nu det?) af Stieg Larsson til mig i dag. TAK! ( og jeg gået godt igang med den, og den tegner bare godt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.