lørdag den 14. juli 2007

"Tagget"

Jeg er blevet "tagget" af Jette, men jeg ved ikke rigtig, hvad det går ud på, andet end at jeg skal skrive noget om mig selv, som jeg mener er kendetegnende for mig?? Er der mon nogen retningslinier? Er det nogen bestemte kriterier jeg skal beskrive mig selv under? Er der nogen ude i blog-land, der kan give nogle hints? Vi flytter som tidligere skrevet ud i sommerhus i dag, og mine blog-opdateringer, vil nok de næste 14 dage blive noget mere ustabile.. Der er havnefest i Hvalpsund og jeg synes selv, at jeg fik taget nogle sjove billeder af karusellen,- både af selve karusellen , men også spejlingen af den i et vindue..Det er ikke tekniske vidundere, jeg har fået frembragt, men et sjovt feriebillede. Og så vil jeg lige til slut tilføje, at mit strikketøj er "umulius-sjalet" igen igenX15, som nu er ved at lykkedes for mig i 100% alpakka, som jeg har købt på Design-værkstedet i Ålborg. Jeg er oppe på omkring 220 masker, så det varer ikke længe inden jeg skal igang med yderborten. Jeg VIL vinde!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.