lørdag den 7. juli 2007

Regn

Det regner og regner og regner.. Himlens sluser har i den grad åbnet sig, og jeg tror, at det kun er for mig? Inden vi tog fra Sisimiut, var der ikke een eneste dag, hvor vi kunne tage ud i jollen. Hvis solen endelig skinnede, blæste det, -så det er ikke kun på himlen, men også over mit hoved, at der hænger en sort, tung og belastende sky. Måske skyldes det mit strikketøj? Jeg besluttede (mens jeg sov) at jeg ville trævle det op indtil, hvor det går galt og så forsøge at strikke det derfra. Det gik fint med at samle maskerne op igen, selvom det jo er kidmohair jeg strikker i, men allerede nu på "første" pind har jeg 4 masker for meget eller mangler jeg mon nogen?? Jeg kan ikke greje det, men nu er jeg blevet stædig og vil. Dét skal lykkedes! Der er ingen billeder nu. Måske kommer der lidt senere? Der er absolut ingen planer for dagen lagt, så jeg tror jeg smutter op under dynen til Stieg Larsson.

1 kommentar:

  1. Min første dag på "skriveblokken", har fulgt dine beskrivelser udi det jyske flere dage, og så bare tænkt, at I pokkerme da har været heldige ikke at ha' familie på nordsjælland :-) Hvis, ja da skulle såvel din jolle samt husbonds båd da ha' været med:-) :-)
    Glæder mig til senere at besøge din side på/i Grønland. Alle bedste ønsker for dig og din familie feriemæssigt skal lyde fra det flade Lolland

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.