lørdag den 28. juli 2007

Hjemme igen!

Så kom vi hjem efter en ganske problemfri, og efter min mening lang flyvetur. Jan vil altid gerne være i god tid- meget god tid, når vi skal rejse, så vi stod op i morges kl. 05 i Valby, gik næsten direkte fra sengen ud i bilen og kørte ud mod lufthavnen. Vi kørte mennesketomme og total bilfri gader, og vi kørte direkte til det parkeringshus, hvor vi skulle aflevere den lejede bil. Der stod en familie foran os i køen, da vi skulle tjekke ind, og det eneste, der måske kunne minde om nogen uregelmæssigt var, da vores kuffert vejede 2 kg for meget, men det løstes ved, at vi fjernede noget fra een kuffert og lagde over i en anden. Jeg sad hele turen og prøvede at sove, da jeg to nætter forinden knapt havde sovet, og sovet minimalt natten til i dag, men desværre lykkedes det ikke. Det var dejligt at se Simon i Kangerlussuaq, selvom han blev meget skuffet over, at vi ikke ville med over og se hans nye bil i hangaren. Hverken Jan eller jeg turde udfordre skæbnen i dag, så det må blive en anden gang Simon! Vi kom hjem til et rent og pænt hus, som Arnannguaq og Peter havde passet godt. Det var dejligt. Og så var vi så fornuftige at vi startede med at pakke alt ud, så vi havde det overstået. Der er ingen kufferter eller andet der lige ligger og flyder. Det er af dårlige erfaringer, at vi valgte at gøre det på den måde. Vores kufferter kan sagtens strande i soveværelset utømte og til større og større irretation, ,men i dag var vi lige go'e. OG så faldt jeg altså i søvn, efter at have taget et velfortjent brusebad. Det var dejligt at komme i sin egen seng igen, og ikke mindst have hovedet liggende på sin egen hovedpude, men nu er min tidfornemmelse, da for alvor ødelagt! Kl er 21.36 og pigerne er gået i seng/sover og hvordan er det så lige at jeg havde tænkt mig at falde i søvn igen? Aner det ikke. Jeg har ingen større og gode romaner at læse i, da jeg er færdig med Stieg Larssons" pigen, der legede med ilden" og Marklunds "Paradiset". Der må findes en anden god forfatter at kaste sig over!? Vi rejste fra tåge og regnvejr, har levet i meget ensformigt vejr i Danmark = regn, tåge og ingen varme og kommer hjem til tåge og ingen varme. Dét er da ingen, der vil klandre vejrguderne for, at ville overraske os!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.