mandag den 2. juli 2007

Danmark

Tillykke med fødselsdagen igår Christine. Vores rejse herned:Efter nogle (lange) timers forsinkelse, ankom vi lørdag aften til Kastrup kl. ca. 21.30-22.00, og inden vi fik udleveret bilen og fundet den, blev kl. henved 23.15. Det tager ca. 4 timer at køre fra Kastrup og hen til farmor og farfar, så det var sent nat, da vi endelig kunne banke på døren hos dem, og blive modtaget med åbne, varme arme, samt en styrkende, varm suppe. Dagen igår blev brugt til at besøge oldemor i, og slappe af og finde tidszonen. Det er godt at være her og temperaturen er fin. Desværre kan jeg ikke understøtte mine tekster med billeder, da jeg ikke har muligheder for at komprimere billeder på denne computer, det er dog et problem, jeg nok skal få løst på den ene eller anden måde (min far befinder sig jo også hertil lands, så hjælpen er nær med en photo shop...tror jeg nok.) Medmindre I har et andet forslag??? Kan man mon komprimere med photo filter (som kan downloades?) Dagen igår blev også brugt til at læse "mænd, der hader kvinder" færdig og den er virkelig anbefalelsesværdig, og i dag vil jeg forsøge at finde "fortsættelsen". Mine påbegyndte strømper blev frataget mig i sikkerhedskontrollen i Kangerlussuaq, så jeg har startet sjalet fra Hendes Verden op, dog ikke i moskusuld, men i hvid kidmohair. Det er med tungen lige i munden og indædt koncentration, jeg har kastet mig ud i projektet og hvis det bare vil lykkedes.....vil jeg blive glad. Vi mødte jo Simon i Kangerlussuaq.. så kunne jeg få et billede af alle mine tre unger på samme billede. (Mine strømper har Simon fået i sin varetægt, så har jeg noget glæde mig til) Idag vil vi tage i butikker, og finde et par sandaler til Sara og måske et par skol til Laura. Hun har kun fået sine sandaler med og det er lige lidt nok.

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Velkommen til verdens navle ;-)

    Hilsen
    Mette i Farsø

    SvarSlet
  2. du kan sagtens bruge photofiltre, under "image" - "image size " kan du selv bestemme antal pixels/størrelse.
    God ferie

    SvarSlet
  3. Usornaqaasi Danmark-imiittusi, malinnaaliivippugut.
    Jeg mener at stole og bord mv. blev solgt, vi har haft gang i den både lørdag og søndag. Jeg sov dog over mig i lørdags, så jeg nåede ikke ud i lufthavnen for at sige farvel. Men vi ses jo snart.
    Lena

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.