tirsdag den 3. juli 2007

3.juli 2007

Af een eller anden udefinerlig, nærmest syg grund, vågnede jeg ligesom i går allerede kl. 06.30. Dét ligner mig overhovedet ikke, da jeg er et udpræget B-menneske. Idag var jeg dog lidt mere forberedt, og havde lagt min mobil i min nærhed (jeg har ikke gået med ur de sidste 5-6 år), så jeg kunne jo tjekke klokken, vende mig om på den anden side, og sove lige indtil kl. 10.15. FEDT, at have ferie. Pigerne havde aftalt at de ville i biografen sammen med farmor og farfar i Viborg. Sara havde vist ikke set så meget af filmen "Vikaren", men syntes ikke desto mindre at den var OK. De havde også været inde og se domkirken og dét havde været sjovt. Mærkelige børn! De havde så også kørt rundt med turist-toget i byen og fået en masse lokalhistorie, og dét syntes de også var godt. Jan og jeg tog til Ålborg, hvor Jan købte et splinternyt kamera, der er så avanceret og fancy, at det vist tager år og dage inden man finder ud af alle de funktioner den kan, men umiddelbart virker det godt. Der er kraftig zoom på og meget fin makro-funktion også. Det er et olympus sp-550UZ. Så kan I håbe at der fremover er superbilleder på min blog? Jeg investerede i et par nye sandaler, som jeg har drømt om meget, meget længe. Et par MBT-sandaler. Jeg har skoene, men de er noget varme om sommeren indendøre. De nye sandaler kom på mine fødder øjeblikkeligt, og jeg tror at jeg bliver glad for dem. Desværre blev vi også nødt til, akut at investere i en taskeparaply mens vi gik rundt i Ålborgs gader. Det begyndte bare at regne og i al vores optimisme havde vi ikke engang taget vores jakker med. Der var næsten ingen parkeringspladser, så vi måtte gå et godt stykke vej ind til gågaden. Mit (møg-)sjal er trævlet fuldstædigt op igen, da jeg fandt en fejl, som jeg ikke kunne se bort fra, og som jeg er overbevist om vil ødelægge/forstyrre/forkludre resten af forløbet. Jeg har slået begyndelsesmaskerne op, så jeg har ikke kastet håndklædet i ringen endnu..Det er fedt at have ferie, så jeg gider næsten ikke hidse mig op over det, men jeg har været i garnforretning i Ålborg i dag og købt to nøgler 100% alpakka, som jeg forestiller mig også skal blive til et sjal.. det samme som det jeg er startet på og som jeg nu har trævlet op, så optimismen fejler ingenting. Inden jeg slutter af, skal I da lige have et billede af en gul rose (tæt på) med det nye kamera. ( I aften skal jeg tidligt i seng med Lisbeth Salander og Mikael Blomquist. Jeg glæder mig til deres selskab)

1 kommentar:

  1. Hejsa Feriebørn
    Heldige bananer. Vi kommer snart og holder Jer i selskab. Der er nu kun 1 uge og vi glæder os meget. Ligger i total flytterod nu. Fik ellers solgt Jeres bord, men da køberen skulle flytte det, knækkede der to ben af. Aner ikke hvordan det kunne ske. Men lidt fornærmet krævede hun sine penge tilbage. Så det fik hun....hmmmmm. Håber vi ses lige om snart. Knus fra Dudi, og drengene.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.