fredag den 29. juni 2007

Sara siger, at "hun ikke har sommerfugle i maven, men flyvemaskiner..."Det har været en travl dag med de sidste forberedelser inden vi i morgen tidlig forhåbentlig drager sydpå. Der er har været forsinkelser pga massiv tåge her og der og alle vegne, men vi kan jo ikke andet end tage det som det kommer. Det vigtigste, der er sket i dag, er at Jan sørgede for at min lille jolle kom på land igen. Der står den mest sikkert, når nu vi ikke kan holde øje med den. Jeg har faktisk og så fået gjort lidt ved huset, så det ikke ser helt umuligt ud, når nu Arnannguaq flytter ind i morgen. Det er lidt fedt at vide, at der bor nogen i huset, mens man er væk. Det er det sikreste, synes jeg. Jeg fandt en cd med billeder da jeg skulle finde vores pas frem. Der er to år gamle billeder på, men jeg blev så glad da jeg fandt den, at jeg vil dele et billede derfra, med jer. Det var et fantastisk pletskud, hvis jeg selv må sige det..! Det er så ikke sket i år, men bare vent! Jeg skal nok komme efter det igen! Vi glæder os til at komme afsted på sommer ferie. Og jeg har taget mit strikketøj med... eller rettere mit kommende strikketøj, for det består kun af garn, opskrift og strikkepinde, men strømperne er med..den der sidder på pindene lige nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.