fredag den 29. juni 2007

Ready to go!

er kufferten pakket, huset afsat, bilen ligeså, fuglen sat i pension, hundepasning overdraget, vasket tøj, støvsuget, vandet planter, ryddet op (nogen steder.. Jeg overvejer at sætte et skilt på Saras dør:" Lukket af sundhedsmyndighederne. Adgang forbudt pga. sygdomsfare!" Nu gjorde jeg det!!!!!!!!! ) Gad vide, hvilken kommentar hun giver imorgen. Hun har nemlig ALTID et svar på ALTING!. Måske har jeg glemt noget?? Men heldigvis er det da et nogenlunde civiliseret land vi skal til (Danmark), og vi medbringer vores dankort og vores dansk er forhåbentligt, så godt og så forståeligt, at vi kan kommunikere med lokalbefolkningen, så det skal nok gå. Kryds fingre for os at rejsen kommer til at forløbe planmæssigt! Næste gang jeg skriver et indlæg er det forhåbentligt fra Danmark! (Måske bliver jeg anholdt, inden jeg kommer ud af udenrigsgården pga mine alt for hvide ben??) GOD WEEKEND TIL JER ALLE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.