lørdag den 16. juni 2007

"Den er lige i øjet!!

Han synes selv det ser sjovt ud!

Vejret indbød til, at vi tog ud og sejle en lille tur. Der var overskyet og stille. Det gjorde rigtig godt til det forkølede hoved, og gav luft på mere end en måde. Det er sjældet man har billeder af sig selv, mens man sejler, men Jesper tog nogle billeder af os idag. Ækelt ser det ud! (Det ser lidt ækelt ud, hvis du spørger mig) Har han da fuldstændig hul i hovedet ?
Men I skal da lige se de billeder, han tog af os:
Vi var ude for at kikke efter sæler (som vi kunne fange) Men desværre; Vi så et par stykker, men de var sky og ikke engang til at komme i nærheden af (og hvis vi endelig var kommet i nærheden af dem, havde jeg såmænd nok også skudt ved siden af, som jeg oftest plejer-øv), men så der det da godt, at Jan og Jesper kunne fange nogle rensdyr i efteråret, som vi stadig lever godt af. Jesper kom op og spiste sammen med os. Pigerne var smuttet over til min mor og far, der åbenbart kunne byde på noget der var mere fristende. Hvorfor der bliver bedt bordbøn, ved jeg ikke, for det er ikke noget vi normalt gør! Som I sikkert kan fornemme, går det bedre idag med forkølelsen, og humøret er vendt. "Det går til leve-siden", ville Jan sikkert sige. Der var en form for Edvard Hopper-stemning over lystbådehavnen, da vi kom hjem ved 18.30 tiden. Stille, tyst og som om nogen havde stoppet tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.