mandag den 28. maj 2007

GÆT

...Hvem der kom hjem idag! Det gjorde Silas og Daniel.
Og kan man ikke finde på andet og mere fornuftigt at få sin dag til at gå med, kan man jo trække lidt rundt på Lenas Dyson luksus støvsuger, og fascineres over alt det skidt og møg, støv og hår, der bliver hvirvlet rundt inde i dens gennemsigtige mave, udstillet og vist frem, så man kan græmmes over det skidt man dagligt går rundt i. (forbrugerbladet Tænk, mener noget helt andet end mig om støvsugeren)
Men pudsigt og tankevækkende er det, at jeg ikke har haft nældefeber i over en uge nu, og det til trods for at jeg fx. spiste røget laks i går og også har spist både nødder og rejer. Jeg kan jo ikke lade være med at tænke på om det mon kan være husstøjmider jeg er allergisk overfor og derfor krydsallergerer, når jeg spiser typiske allergi-fremkaldende mad?? Det må jo komme an på en prøve, for Lena kommer på mandag og skal (desværre) have sin støvsuger tilbage. Hviiiiiis ikke lige det var fordi den er så dyr, havde jeg også købt en.
Nå, men tilbage til, hvad man kan få sin dag til at gå med, når man nu har fået en mindre blokering udi strikning og andet kreativt: Man kan bage en roulade: Lenas fantastiske roulade med jordbær... hmmmm (jeg lavede to, Lena, men den første blev lidt alternativ ;-) ) Her ser I så den, jeg både gerne vil spise og vise frem.
Vi tager ned til Jesper og Christine senere i aften og deler med dem., så er vi flere om at dele kalorierne!

1 kommentar:

  1. Uuhm den ser næsten lige så lækker, lækker, lækker ud som når jeg laver den. Men jeg tror at du nok skal overgå mig en skønne dag ;o)
    Ha det godt alle sammen, bare I var her sammen med mig, det ville være super (typisk KGH vending -hi hi)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.