fredag den 11. maj 2007

EF = Endelig Fredag-igen!

Først vil jeg belemre jer med, at vise nederdelen fra igår (Røde Kors-genbrug/re-design) og som I kan se, er den blevet meget festlig. I formiddags havde jeg skolekøkken og det var grænseoverskridende for eleverne, idet de skulle lave torsk med flødeskum. Det lyder mærkeligt, men det smager godt og det måtte mine elever jo medgive mig, efter de havde smagt retten. Det ser ud som om, der er meget fløde, men billedet snyder en smule. Det i midten er persille. Om fredagen er jeg skemafri fra kl. 11.30, så jeg kunne lige akkurat nå ud til lufthavnen, hvor min onkel Bjarne kom med flyveren fra Danmark. Han er heroppe på besøg/ferie. Da jeg kørte hjem til mine forældre, for at få en bid mad sammen med Bjarne kunne jeg konstatere, at alle ænderne var ankommet til den sjat sø, der er dukket frem af den optøede is, og deriblandt lå en flot og prægtig Kanadagås. Den var ikke så fotogen som ænderne, der straks kom svømmende hen til mig, for at konstatere, at der ikke blev kastet tørre brødskorper efter dem. Gåsen virkede genert og sky, så derfor dette lidt uskarpe billede, der dog beviser den eksistens i "Nalunnguarfik"/"Spejdersøen" (Jesper!!) ØV! Jeg kan ikke få teksten til at lægge som den skal ved siden af eller under billedet. I må klare jer med dette ! Indtil videre ihvertfald!

1 kommentar:

  1. Hej
    Den ret lyder speciel, men ser faktisk lækker ud (især for én som mig, der er på næsten fedekur !!) Der er jo osse et hav af rejer :-))
    Og det tøj du laver får godt nok et pift. God weekend til dig og familien.
    Mvh Hanne

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.